Friday, May 21, 2010

my 1st time.....

..... to a J-Card Sale! \o/

i literally amek cuti hokey semata-mata untuk pegi ini J-Card. it may sound lame to you, tapi den dah lamo tidak memberi rehat kepada diri sendiri ;)

so,
woke up not-so-early that morning. sending off husband at the gate, preparing lil Sarah's clothes and kemas rumah sikit2.

around 9.30am, off to Somban. dalam keta nyanyi-nyanyi.... hati senang... suka suki, maklumlah... hari ni 'bekerja' kat Jusco ;) hehehe

sampai destinasi jam 10am. amek kau, parking ponuh! bawah, tengah, atas, luar jalan... penuh!
*gile ah* takkan sume org amek cuti mcm aku kot??

ni antara suasana di hari tersebut:

ni bahagian electrical. lupe plak aku nk carik usb port.

bahagian baju-baju

dan lagi...

see?

i ended up going home at 3.3opm. itu pon tak habes survey laei. dan selama-lama aku kat situ, langsung tak keluar ke kedai2 len hokey?

---------

keesokan harinya, aku poei laei ke Jusco. nk tukar saiz baju laki ku.

lengang je jusco. barang2 ade je yang maseh sale. and, aku berkesempatan meninjau barang2 yang aku terlepas pandang waktu J-Card semalam. and guess what?

handbang cantek Sembonia dari RM200++ dapat RM87!!
kasut carlo rino jojes dapat RM30!!

dan sekarang, tahulah aku bahawasanya:
- jangan shopping ikut orang. orang kerumun, ko pon ikut kerumun.n tak pasal2 orang beli, ko pon ikut beli. sungguhpun bende itu bukan keperluan.
- pegi shopping SELEPAS J-Card. supaya anda akan dapat shopping dengan lebih aman :)

tapi ai tetap tak serik. rasanye mcm nk amek cuti laei poei J-Card tahun depan plak hahahahahaha

No comments: