Wednesday, September 21, 2011

Shopping-mopping with Mr. Hasben.

Yang ni lawa dak? *sambil tunjuk dress cumel*
Seksi.
Yang ni? *tunjuk kemeja ranggi plak*
Jarang.
Habeh? Yang mana je yang lulus ni??
Yang ni?? *sambil tunjuk kemeja panjang kain tebai macam karung beras*

:P

-----

Lawa betol laa baju2 depa ni... stress jadinya!

Kenapa?
Yelah. Lawa dah, rega pon xdak la mahai mana. Tapi jarang. Dah la orang jenis maleh nak ber-inner2 ni. Bengang je...
Takpelaa.. Elok ber-stress2 dahulu. Ber-rilek2 kemudian...
Pasai pa plak?
Elok stress xdapat pakai baju jarang kat dunia... Tapi, jadi bidadari yang paling lawa kat akhirat kemudian...
Eheh ^____^"

3 comments:

~Sal Ismail~ said...

Alhamdulillah..bangga aku ada kwn mcm ni~ ^^

wynn said...

bukan aku. laki aku. dia la stylist aku laa nih hohoho

~Sal Ismail~ said...

oh..ok..meh aku betulkan ayat..
Alhamdulillah..tompang gembira bila kwn aku dikurniakan mr husben sebegitu..~ ^^