Monday, December 6, 2010

Childhood memories :)

kat FB skrg tgh sibuk org dok taruk gamba katon yang menjadi kegilaan dorg zaman bebudak dulu, as an effort to fight againts Violence to Children. tapi satu gamba je mane cukup beb! antara katon-katon yang aku layan dulu:


tak geram ke kau tengok kuda yang ade rambut kalah Aurora ni kat tivi??

dulu siap beli subang telinga yang boleh lekat2 kat telinga tuuuuu! pehtu berangan berdiri atas katil, pegang subang telinga sambil feeling 'JEM'!! *hahahahahahahaha*


cik Ariel sorg ni memang dari dulu aku suke tekap-dan-lukis. selalu perasan berenang ala ala mermaid
(tak jadik ;p)



masuk skolah menengah, aku mula mengenali pasangan Usagi & Mamoru ni... siap ade full collection tuh, dr buku 1 - 18!! tapi segalanya terkorban, bila aku nazar, dapat masuk universiti, aku buang buku ni kat recycle bin (T_T")

dan tidak di lupakan...Cardcaptor Sakura!!!!!!
ai ade semua collection cards dia tau? jgn jeles ^___~


** sape kate, bile ko dah kawen beranak sume dah tak boleh tengok katon??

see the spek mate laaa! ^___~v

2 comments:

~$.!~ said...

yg ko nazar utk buang collection ko tu nape?? got value oo now.. hehe...

wynn said...

tu la pasal... nyesal tak sudah (--")