Wednesday, May 17, 2006

tamat sudah~

tak sangke, hari yang dinanti-nanti telah tibe.
tak sangke, segala penat lelah training selama ni habes gitu je.
ye... masum dah abes. takde lagi turun jogging pagi-pagi. takde lagi petang-petang kena dera wat long-distance dengan cikgu nyiril....
dan tak sangke, aku begitu rindukan semua itu.
aku rindu pagi2-pagi jogging reramai pusing tasek.
aku rindu petang-petang turun tasek, men kayak sampai ke maghrib.
aku rindu usik nakal si pengawas & manager, pengawas pusat sumber yang kerek, abuya yang dah-plan-nak-kawen-tige, juge tak lupe cikgu nyiril yang mulut-nye ngalahkan cik bedah juai gelang zulian tu...

bile lunch, makan ramai-ramai. ramai-ramai demand nak makan best kat manager, ramai-ramai join skandal iza&manager, ramai-ramai wat suma benda ramai-ramai...

rase macam ade ramai abang2 & kakak2. rase macam one big happy family. rase macam nak tengok muke dorang hari2. regardless how itam u are... hehe

aku suke suasana itu. aku suke perasaan itu.

+ wynn, stop being a drama-queen! bulan 8 neh ade game lagi. training lagi!

No comments: