Tuesday, August 22, 2006

p.r.i.v.a.c.y

akuh dah berubah. jauh berubah.
bukan semakin baik. tapi... macam jadik semakin tak baik.
semakin dingin. semakin tak amik peduli.
terhadap orang. kawan-kawan.
dulu, aku seorang pendengar yang baik. terbukti. ramai yang jumpe aku nak share feelings. mintak pendapat. minta sokongan. baik betul akuh. memang.
tapi, lately... akuh perasan yang akuh semakin tak mau dengar ape yang orang nak share dengan akuh. mata perhati, telinga mendengar tapi... lain yang aku pikir.
aku tak rase cerita mereka penting. akuh tak rasa masalah dorang sebagai penting. bukan masalah aku. so, tak perlu terlalu prihatin.

aku semakin selfish. sombong. sibuk wat keje sendiri. sorang-sorang.
wanting time for myself by deserting others. without realizing they are the cause of my happiness.

2 comments:

hamka said...

semoga semuanya selamat...

zaza said...

hi wynn:)

just thought that i might recognize that feeling. cube baca ni..kot2 boleh melegakan hati sikit.:)

http://nasasuke.blogspot.com/2006/08/being-twenty-something.html