Wednesday, May 21, 2008

tired.ngantuk.

Today is Wednesday. Tapi badan maseh penat...
Last week pulun shopping, kuar pagi balek malam. Naseb bek bukan aku yang drive ;)

Minggu ni, the whole week takde kelas. Minggu ni dorg wat Minggu Jalinan Mesra (MJM), kira macam taaruf kite laa... and kali ni, aku bukan fasi dah. i'm their mentor. which means, i will only be supervising the facilitators from afar, without having to be involved with the program 100%!
.wow. perasaan itu sgt best.
tapi, minggu lepas aku dah masuk kelas dah. my 1st class. buat masa ni, dah 43 students. and bakal bertambah bilangan di masa depan. cant imagine the stress marking their papers.dem~
being with them, does not make me feel old *yeay* you know why? because aku pon same2 cute & cun macam dorg gak ^_~ *hehehehehehe*

tapi, dorang lagi advance dari teacher dorg....
yang lelaki; rambut spiky, kasut DC, etc
yang pompuan; tudung suma cunnnn je, pakai heels, siap ber-eye shadow lagi pi kelas.
teacher dorg? - kasut flats, mekap bedak Johnson, tudung freestyle ^_^"

oh. selamat hari guru untuk aku. & cikgu2 aku. tq ;)

4 comments:

~$.!~ said...

biasa la bdk2 skrg...stylo milo memanjang...kita jugak yg sempoi.heheh...

raihanmahpot said...

cik ada, weh rindu bangat sama kamu..
aku takleh nak log in fenster ler...tah hape2 ntah..
tapi leh tgk kowang2nye profile..
weh, aku dak kuar cimb, zau, rossa pon...zura nak stop after these 3 months yg sucks.
aku keje ngan abg ipo aku, event coordinator...
wet, klu de keje kosong kat sane, nak gak...ngee...
till then, n bile nak turun kl????

http://raihanmahpot.blogspot.com

raihanmahpot said...

eh cik ada...jangan kata ape2 ye...oppa dah ok sikit tau..emm, kemungkinan die sudah jauh dengan aku, so, die tak lalu makan...oh oppa...

raihanmahpot said...

eh cik ada...jangan kata ape2 ye...oppa dah ok sikit tau..emm, kemungkinan die sudah jauh dengan aku, so, die tak lalu makan...oh oppa...