Thursday, November 13, 2008

emotionally un-fit! any pills?

hati semakin pulih. kurang sedih. untung ade suami yg gheti nak mem-backing diri ini ketika perlu. untuk ade ibu yang tau diri ini dah cukup keciwa dan tak perlu lagi di-leter akan perkara yg sudah berlaku. untung ade kawan2 yang memahami & membantu diri buat keputusan.

.... alhamdulillah ....

TERIMA KASEH TUHAN!

aku tak pergi MARA. ade yang marah. katanya rugi. katanya BODO tak pegi. ade gak yang kate, aku berlagak sombong.

pedulik ape aku ngan kata kamu.

i have my own reasons. and i'm glad i make that decision.

-----------------------------

my dad asked,

" angah, apsal ayong senyap je?"

angah jawab,

"dia tengah berkabung lagi tu..."

ayah blur.

------------------------------

+ tak sabar nak tunggu cuti sekolah \o/

1 comment:

lassy said...

nape tak pegi??bagi aku alasan sket??hehehe..kalo aku pon aku tak pegi..hehehe..