Wednesday, October 10, 2012

berita minggu lepas

Last week, the cast & production crew of 6 P-rogresif came to our college to shoot their season 2 episode. 

Memang pakat jakun laa kami bila tau dok ada pelakon datang buat shooting kat kolej tengah hutan neh. Jangan kata student, cikgu cikgi depa pon kalut laa aih... aku juga tidak terkecuali.

Petang tu nampak encik Z-ahiril A-dzim dok men hp kat laman panaromik kami. aku pon waktu tu gak laa dok sibuk nak kol laki aku, sambil buat ala ala mencarik signal supaya lebih jelas bercakap; sedangkan sedang mencari coverage yang lebih jelas nk tengok the actor in real life.

mak ni pemalu noks, berani melompat lebih tinggi dibalik tingkap tinted pejabat itew jew. student aku siap bergambo sakan lagi huhuu... (-_-")

anyway, my students caught me wandering around like its my first time at the college.

"Teacher carik sapa-sapa ke?"
"Saye tengah ushar pelakon ni... awk tak perasan ke sapa tu??"
 "Sape? Tak kenal pon. Suami teacher laki hensem kot."

1- baguih sungguh laa aih hangpa xkenai pelakon suma ni. hati dok suci lagi.
2- ehh... laki aku hang kenai pulak ye?? adehhh...


No comments: