Saturday, October 7, 2006

t w i s t e d

its funny how twisted life can be..

pukul 2.30pm. kelam kabut ke ITD lab. nak print logbook kayak. alhamdulillah, sampai sane ade pc kosong. dengan wajah yang ceria akuh login & cocok masuk tumbdrive masuk ke pc. tapi....nak jadi citer, aku tak jumpe file yang nak diprintkan tu. oh. ralatnye.

aku menapak balik ke bilek untuk amik file tu. kalu tak amik, bile plak nak print... bile dah sampai bilek & on pc, akuh cocok masuk tumbdrive untuk amik file dr my document. takde jugak file tu kat folder. ahh sudah! takkan tak save kot? sabar... check balik pelan2. Rupanye.. file yang akuh nak print tuh dah memang tersedia ade kat dalam tumbdrive. akuh save kat folder print. ya allah... ralatnye!

so, back again to ITD untuk menyetelkan keje yang sepatutnye dah setel awal-awal lagi. Tapi (again) bile sampai ITD balik i found out that the pc that i cop before dah di login oleh orang lain... what-the-heaven! bengang gile! akuh pon cakap le kat dia,

AKU: sis, lame lagi ke? this is my pc.
DIA: a'ah. baru je masuk.
adei.. hangin aku! takkan tak paham-paham bahase lagi?

naseb ade fid tengah gune pc. tumpang pc dia print jap.
rupanye, selepas akuh blah balik tadi ade sis lain yang logout kan account akuh. si minah ni plak masuk gune selepas dia, without knowing that the pc supposed to be mine.
bertembung dengan dia.

AKU: sorry ye sis, misunderstanding tadi.
DIA: takde ape. tadi pc ni kosong.
baiknya dia! tak terasa hati pon dengan ape yang terjadi tadi. bersalah plak aku... (--")
+ Allah has His own way testing me during this Ramadhan...

No comments: